Remaja ketagih makan sabun dan serbuk pencuci


Keadaan kesihatan amat pelik ini menyebabkan Tempestt Henderson, dari Florida, mampu makan sehingga lima buku sabun seminggu dan juga serbuk pencuci.

'Saya masih ingat kali pertama saya celup jari saya ke dalam serbuk basuh,' katanya.'Saya mencuba rasa serbuk ke lidah saya dan merasai begitu manis, dan masin . Saya terus ketagih.
 
Pelajar kejururawatan berkata dia tahu makan sabun merbahaya, tetapi tidak
mempedulikan label amaran pada kotak kerana ketagih dengan nikmat menjilat serbuk
maut setiap hari, setiap kali dia terjaga pada waktu pagi.

Selepas itu, dia mula mencuba menjilat buih sabun di bilik
mandi, tabiat itu menyebabkan dia semakin ketagih sehingga boleh makan lima batang sabun seminggu.

'Dalam bilik mandi, saya suka membuat buih sabun hijau, dan menjilat buih tuh. Untuk serbuk pencuci pulak, saya memasukkan sejumlah kecil sabun ke dalam mulut saya dan menghisap. sangat terasa nikmatnya.

'Saya suka sabun boleh membersihkan badan tetapi memakan sabun terasa jauh lebih bersih daripada sekadar membasuh dengan. ' kata nya lagi.


 Menu sarapan : Sebuku sabun dengan serbuk pencuci tanpa air.





p/s: xpe la..nsib bek sabun...kalau dadah, lagi teruk...


No comments:

Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...