Keji! Lelaki pancutkan air lalala ke dalam air minuman wanita.


air lalala = air mani doL..haha
Seorang pekerja pejabat telah didapati bersalah selepas dua kali memancutkan air mani ke dalam botol air rakan sekerja seorang wanita.

Kesalahan pertama berlaku pada bulan Januari 2010 di pejabat Syarikat Mortgage Northwestern Mutual di Newport Beach, California.

Lallana memasuki pejabat mangsa dan memancutkan air mani ke dalam botol di atas meja, yang kemudian wanita itu meminumnya tanpa menyedari bahawa air itu telah tercemar.

Perempuan itu, berusia 20-an itu, memberitahu polis, dia merasakan dengan pelik dengan air itu dan membuangnya.

Lallana, yang mengalami gangguan personaliti narcissistic dan mempunyai tahap kematangan seperti berusia 16 tahun. Kesalahan keduanya pada bulan April di cawangan Orange syarikat, selepas mereka dipindahkan.

Tetapi kali ini wanita itu yang hanya dikenali sebagai Tiffany T, telah menghantar botol ke makmal swasta untuk diuji selepas dia meminumnya.

Hasil kajian menunjukkan air mengandungi air mani dan kemudian Lallana ditangkap selepas DNA nya sepadan dengan yang ditemui dalam botol

Lallana yang sudah berumah tangga memberitahu polis dia ejakulasi ke dalam botol wanita kerana "bibir wanita itu menyentuh kepala botol air tersebut".

Beliau kemudiannya menambah: "Apabila saya melihat botol air wanita itu dan saya melakukannya. Bagi saya, ia adalah suatu kelegaan. Saya fikir tentang isteri saya. "


p/s: bagus jugak lelaki nie...untuk mengelakkan die TERrogol pompuan tuh so die pon lepas kan geram dlm "botol sentuhan bibir" milik pompuan tuh...die kesian nasib bini die cam die ckp...

No comments:

Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...