Wenger Tidak akan Berhenti Biarpon Dalam Dilema



Pengurus Arsenal, Arsene Wenger menegaskan dia tidak mempunyai niat untuk berhenti walaupun kelabnya terlepas lapan gol buat kali pertama dalam lebih daripada satu abad semasa menentang Manchester United.

Wenger yang sedang dalam tekanan berikutan penjualan, Cesc Fabregas dan Samir Nasri dan pemindahan selanjutnya bakal menimbulkan kegelisahan.

Walaupon dia mengaku di England jika penyelesaian bagi kekalahan teruk dalam permainan adalah dengan meletakan jawatan namun die bertegas untuk tidak berhenti.

"Kami telah bermain tiga perlawanan dan saya fikir anda harus memberi saya lebih banyak masa untuk mengatakan jika saya ada salah.", katanya

Haha kesian aku tgok pakcik wenger, semua kesalahan dilemparkan kat dia sampai merayu mintak diberi masa. Sabor je la pakcik, buat la ape yg ko nak buat, jgn kene hentam lagi match seterusnya sudah. hahaha

Aku rase Arsenal perlu beli pemain2 yg bertaraf dunia untuk posisi yg penting. Bukan dorang takde dana nak beli cume gaji yg diberikan kat pemain agak tinggi. Tapi takkan dah pokai kot. Aku tau Arsenal masih ade byk dana walopon bgi gaji byk.


P/S: Tp kalau Wenger berhenti pon ok gak, nak suh K.Rajagopal jadi ganti. Sekurang2 nya xde la kene ayam smpai 8 bijik...mengalahkan futsal...muahahaha

No comments:

Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...