Sedih! Lelaki tidur bersama mayat isteri tercinta.


Inilah bukti cinta tidak mengenal sempadan. Cinta tiada penghujung nya. Tapi cinta itu juga kekadang menunjukkan keBEBALan seseorang. Contoh nya ni la seorang lelaki Vietnam sanggup tidur di sebelah mayat isterinya sejak lima tahun yang lalu.

Kisah nya macam nie......
Le Van, seorang lelaki berusia 55 tahun dari wilayah Quang Nam, Vietnam, kehilangan isterinya pada tahun 2003. Oleh kerana dia tidak dapat tidur pada waktu malam tanpa memeluk isterinya itu, dia sanggup tidur di atas kubur isterinya selama kira-kira 20 bulan.

Tapi disebabkan dia tidak tahan keadaan hujan dan angin iluar, dia telah mengambil keputusan untuk menggali terowong ke dalam kubur, supaya dia boleh tidur didalam kubur bersama isterinya. Sanggupkah anda??

Tapi setelah anak dia tahu kerja gila yang dibuat ni, dia mencari idea supaya masih boleh tidur bersama isteri tercinta. Pada tahu 2004, dia dapat idea dengan membungkus mayat guna kertas dan dipakikan kain, serta pakaikan topeng kat muka isterinya dan dibawa kerumah. Sejak itu lah dia dah tidur disamping mayat isterinya bersama anak nya......
 
huuuu sedih gak citer die nie...betapa KUATnya cinta pakcik nie...tabikkk laaa pakcik...

serammmm...tp sedihhhh gak...


Tulang lengan si isteri.....

Sedihh plak tengok budakk tuhh.....



P/S:


No comments:

Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...