Guru 41 tahun ada hubungan sex dengan pelajar 14 tahun.



Seorang guru lelaki berusia 41 tahun telah dimasukkan ke mahkamah pada hari Jumaat kerana didakwa mempunyai hubungan seks dengan pelajar perempuan, yang berusia hanya 14 tahun.

 
Bekas guru sekolah menengah yang bertanggungjawab keatas Kelab Robotik itu dikatakan telah menggoda pelajar itu semasa dia berusia 38 tahun.


 
Guru yang telah dipecat oleh Kementerian Pelajaran pernah meminta gadis itu untuk menjadi teman wanitanya dan memberikannya hadiah semasa lawatan sekolah bersama-sama ke Korea Selatan.


 
Pasangan itu mula mengadakan hubungan seks buat pertama kalinya di dalam bilik aktiviti kokurikulum sekolah. Sepanjang tempoh dua tahun, mereka telah mengadakan hubungan seks lebih daripada 15 kali.


 
Mahkamah daerah juga telah mendengar bahawa dia tidak menggunakan kondom dalam kebanyakan ini trysts.


 
Timbalan Pendakwa Raya Kavita Uthrapathy, yang memohon hukuman penjara antara tujuh dan 10 tahun, berkata bahawa "ia adalah kebetulan bahawa gadis itu tidak hamil".
 
Isteri lelaki juga hanya mendapat tahu tentang hubungan haram pada Januari tahun lepas, apabila dia melihat pertukaran teks antara suami dan remaja.


 
Bekas guru, yang juga mengetuai jabatan reka bentuk dan teknologi sekolah - akan dihukum pada 17 Jan. Jika sabit kesalahan, dia boleh dihukum penjara sehingga 10 tahun, denda atau kedua-duanya.
 

No comments:

Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...