Pehh! Keju daripada emas sebenar...

Pembuat makanan keju telah mencipta apa yang mereka berharap akan Selain itu memenuhi segala keinginan ke menu Krismas anda - keju Stilton yang diperbuat daripada emas sebenar.

Clawson Stilton Gold akan menjual untuk £ 60,87 per keping 100g, atau £ 608 a kilo - yang 67 kali ganda lebih mahal daripada biasa Stilton.

Mengambil tajuk keju UK yang paling mahal yang pernah dibuat ia akan menelan kos £ 6 hanya untuk keju ke atas salah satu keropok.

Pembuat Clawson berkata premium putih Stilton begitu mahal kerana ia ditembak melalui dengan gabungan daun emas sebenar yang boleh dimakan, sebenar emas-minuman keras.

Mereka mendakwa telah dihubungi oleh satu Teluk berasaskan minyak sheikh dan bintang pop yang terkenal yang terdesak untuk menambah sekeping keju yang unik.



Long Clawson Tenusu jurucakap Janice Breedon berkata: "Kami mahu mencipta sesuatu yang istimewa, keju Stilton unik, bagi pasaran Krismas.

"Anda boleh melihat emas itu dengan jelas di potong dan kita masih tidak malu dengan berapa banyak emas yang kita telah dimasukkan ke dalam kumpulan.

"Ia keju blingiest Britain, tetapi, berdasarkan oleh pertanyaan yang kami telah, saya hendak mengatakan sebahagian besar akan meninggalkan negara sebelum Krismas."


 

No comments:

Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...