Huh! Lelaki mati lepas menang pertandingan makan kuih.


Seorang lelaki Ukraine berusia 77 tahun yang memenangi pertandingan makan kuih bola dan kemudian meninggal dunia.

Ivan Mendel makan 10 ladu dalam setengah minit untuk memenangi tempat pertama dan jar satu liter krim masam dalam pertandingan yang diadakan di bandar Tokmak di rantau Zaporizhya tenggara on September 18.


"Orang tua tuh jatuh sakit dan rebah ke tanah," kat seorang saksi kpd agensi berita Interfax. "Apabila ambulans tiba dia sudah mati. Doktor itu berkata bahawa dia mungkin tercekik pada muntah. "

Ladu, yang dipanggil "vareniki" di bekas republik Soviet, ruji masakan Ukraine dan sering dipenuhi dengan pelbagai inti dari cendawan dan ceri.

Penganjur menolak tuduhan bahawa peraduan ini telah membunuh lelaki ini, dan berkata Mendel hanya makan 10 ladu sekaligus.

"Seorang pesara berusia 77 tahun makan bahagian itu lebih cepat daripada lawannya," Viktor Khalamovsky, salah satu daripada penganjur peraduan, memberitahu Interfax. "Dia memenangi hadiah untuk itu - satu bekas krim masam. Apa yang berlaku kepadanya selepas kemenangan itu, pihak penganjur tidak tahu. "

Pegawai-pegawai di Tokmak, yang di rantau Zaporizhya, enggan mengulas mengenai kejadian itu ketika dihubungi oleh media tempatan, tetapi berkata wakil-wakil telah menghadiri pengebumian Mendel pada hari Selasa.


No comments:

Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...