Biabetik! Lelaki Vietnam ni MASIH lagi tidur bersama mayat isterinya!



Korg masih ingat lagi tak entry sebelum ni yg bertajuk "Sedih! Lelaki tidur bersama mayat isteri "??? Pasal seorang lelaki Vietnam, Lee Van yg tidur bersama mayat isteri die selama 5 tahun..

Sebenarnya lelaki ni masih lagi tidur bersama mayat isteri nya sehingga sekarang..

Le Van, lelaki yang menjadi tajuk utama akhbar dua tahun lalu selepas ia ditemui dia telah tidur dengan isteri yang telah mati selama lima tahun, telah mengesahkan dia masih tidur dengan mayat isterinya itu, dan pihak berkuasa tidak boleh berbuat apa-apa untuk menghentikan dia.




Wartawan dari akhbar Teman Dong Ibrahim baru-baru ini melawat rumah Le Van Quang Nam, dan terkejut apabila mendapati patung gypsum yang menyeramkan yang mengandungi mayat isterinya masih di atas katil mereka. Lelaki berusia 57 tahun itu berkata dia tidur dengan isterinya yang telah mati untuk melatih dan memperbaiki kehidupan dia sebelumnya. "Saya bukan manusia dalam kehidupan saya sebelum ini. Saya melakukan banyak dosa dalam kehidupan saya sebelum ini, jadi saya mesti menjadi manusia dalam kehiduopan sekarang ini. Dalam kehidupan ini, saya telah melatih diri saya untuk kembali ke inkarnasi sebelumnya.


nota:
huhuh


No comments:

Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...