Pehhh! PainStation..Anda kalah Anda luka!



Pernahkah korang terfikir untuk bermain game komputer yang membolehkan korang untuk menanggung kesakitan sebenar? 
Pernah terfikir camna rasanya dapat luka sebenar bila kalah dalam game??
Ha ni lajawapan die...PainStation. No Pain No Game!

Dua pereka Jerman telah menyemarakkan dunia game yg agak membosankan degan satu game yang agak jahat...memperkenalkan...

PainStation....No Pain No Game!
Konsep die senag jer, tangan kanan mengawal game dengan tangan kiri diletakkan di bidang sensor (a.k.a PEU = Pain Execution Unit). 
Permainan itu sendiri adalah berdasarkan permainan PC generasi pertama yang dikenali sebagai Pong, atau bar tenis, dan diikuti oleh kedua-dua pemain melalui paparan grafik di tengah-tengah meja.Tangan kanan pemain mengawal kelawar, dan Objektif permainan adalah untuk memastikan bola dalam permainan seberapa lama yang boleh. Dalam permainan PC asal, hilang bola menyebabkan tiada yang lebih teruk daripada kekecewaan dan saat ini mungkin digunakan untuk mengisi kekosongan yang dipilih. 

Dalam game ini, jika bola hilang maka korg akan rasakan kesakitan..camne??Kesakitan adalah secara rawak dan bergantung pada Simbol Inflictor Sakit, yang mana masing-masing mewakili sejenis sakit yang berlainan. Pemain akan merasakan seperti haba, tumbukan dan renjatan elektrik bergantung pada pukulan bola. Game hanya akan berakhir bila pihak lawan menyerah diri akibat tak tahan dengan kesakitan.


















nota:
Gempak kan....pehhh tpi pedih dow......

1 comment:

Unknown said...

sumpah aku xnk main.

Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...