Dengan hanya RM 5 atau syabu, remaja rela ditiduri.


JOHOR - Tiga gadis remaja mengaku mereka rela untuk melakukan S3KS dengan para lelaki dengan hanya menerima bayaran RM5 atau dengan shabu-.
Alin 17 tahun mengaku, dia sudah terlibat aktiviti seksual ini sejak berusia 16 tahun.

"Pada mulanya saya hanya tidur dengan kekasih saya. Lalu dia menceritakan saya ke semua rakan-rakannya, sejak itu saya jadi popular di kalangan rakan-rakannya," ujar Alin.

Seorang lelaki yang berlaku menjadi 'orang tengah' mengumpulkan rakan-rakan sekolah yang ingin menidurinya. Setiap orang hanya dikenakan bayaran rm5 .

Alin menjadi ketagihan akan S3KS dan sering ponteng sekolah hanya untuk ke rumah rakannya untuk melakukan S3KS. Dalam jangka waktu dua tahun dia sudah tidur dengan 30 lelaki. Dalam jangka waktu tersebut dia pernah sekali hamil, tapi atas bantuan temannya dia menggugurkannya..

Walaupun Alin menyedari bahaya akan seks bebas tersebut, dia tidak mahu berfikir banyak mengenai aksinya itu, kerana dia hanya ingin hidup-senang.

Dua gadis lain yang terlibat aktiviti seks seperti itu adalah Nurul dan Lina. Kedua-duanya berusia 16 tahun. Mereka memberikan seks hanya untuk -shabu, kerana mereka tidak mampu membelinya.

"Saya akan tidur dengan sesiapa sahaja selama saya mendapatkan -shabu," ujar Lina seperti dilaporkan Straitstimes.com, Isnin (31/5/2010).

Dia tidak peduli jika perlu menukarkan S3KS dengan shabu-shabu selama dia boleh hidup-senang.





No comments:

Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...